24 juni 2018

Match vrijdag 29 juni

Tegenstander: De Pasjotters

Een vijfde vrijdag in de maand, tijd voor de PARASOL-cup.

Wie komt (niet) naar de laatste wedstrijd van dit voetbalseizoen?
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 4-1

Bruno (G), Michael, Koen, Willy, Jimmy, Dimitri, Nico

Na een zeer lange (25min) verkenningsronde, vermoedelijk omwille van de subtropische temperaturen, kwamen de SB's op voorsprong. 1-0 wat meteen ook de stand was na 45 minuten. De omschrijving "voetbal is een spel en op het einde winnen de Duitsers" gaat inmiddels niet meer op maar de omschrijving "zaalvoetbal is een spel en op het einde winnen de SB's" blijft van kracht. Door deze prestatie verzamelen de SB's dit seizoen de vier cups! Om het seizoen af te sluiten werd afgekoeld met een ijsje.

Quote van de dag: Toen bij aanvang van de wedstrijd meegedeeld werd dat er voor inzet gespeeld werd, antwoordde Kenrick: "Wij spelen altijd met inzet"

Koen zei

Ik wil mijne ligzetel onder de parasol reserveren. + 1


Bruno zei

+1


Pikachu zei

+1


Pikachu zei

Dimitri +1


Michaël zei

5...
Nog twee ligzetels zonder handdoek.


johan zei

ik kom niet


Nico zei

Awel ik neem er ook eentje in


Willy zei

Ik duik in de laatste ligzetel.


Wannes zei

Ik ga er niet bij kunnen zijn. +0


P zei

+ 0