04 februari 2018

Match vrijdag 9 februari

Tegenstander: De oefeners

Om het in politieke termen te zeggen: Het betreft een scheurlijst van de Herne-Boys. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Oefeners : 14 - 8

Bruno (G), Koen, Michael, Jimmy, Willy, Jean-Marie, Nico

Gelijkopgaande wedstrijd tot het moment waarbij de SB's twee doelpunten voorkwamen en de tegenstander de wedstrijd liet schieten.

Feit van de dag: Wat zeveren en correct aanmelden, het niet is niet aan Nico gegeven

Davy Develer zei

Ik kan niet meedoen.


Guido zei

Ik moet ook passen - Pasjotterverplichtingen


Koen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Koen zei

Als het tegen dan terug veilig is in Herne zal ik er zijn. 1 dus


Guido zei

Als het een scheurlijst betreft, wil dat dan zeggen dat ze met nog minder gaan opdagen? 0,5 persoon? ;D


Pikachu zei

+1 😉


Nico zei

Koen, daar waren ze wel met zeven, daar zijn wij nog lang niet aan.
Wie gaat er vrijdag bij ons met scherp schieten?


Willy zei

2de reserve indien nodig


johan zei

Ik kan nog niet deze week


Wannes zei

Ik zal er niet bij kunnen zijn


Michaël zei

4


Willy zei


Zou Ricardinho met ons niet kunnen spelen?
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Zaalvoetbal/1.3140466


Michaël zei

Allez, juist met vijf en één credit


Nico zei

Willy heeft ons duidelijk nog niet bezig gezien ;-)
Volgens mij zijn we met 7: Bruno, Koen, Michael, Willy, Jimmy, Jean-Marie, Nico


Michaël zei

Ja vergeten aan te melden... een credit dus :P