23 februari 2018

Match vrijdag 2 maart

Onderling duel

Wie daar (niet)? De pokerkoffer alvast wel
- - -
Onderling duel : 10 - 8

Blauw: Bruno, Christophe V, Kenrick, Pascal, Jimmy
Oranje: Davy, Guido, Johan, Nico, Michael, Jean-Marie

Er werd tussen beide ploegen een kat- en muisspel uitgevochten waarbij finaal oranje de muis en blauw de kat bleek te zijn. Puike overwinning voor blauw.

Feit van de dag: De doelpalen kwamen zeer populair bij de beide ploegen.
Goal van de dag: Pascal vanaf de eigen achterlijn over alles en iedereen over, incluis doelman Nico
Quote van de dag: Doelman Johan nadat Pascal eerst Davy torpedeerde en nadien scoorde: "Sorry, ik stond te slapen"

Bruno zei

Zwei


Michaël zei

Drie


Willy zei

Blijft 3


Koen zei

4


Pikachu zei

+1 jimmy +1 dimi


P zei

5


Kris saey zei

Blijft 5 - met mijn scheur in de kuit, mag ik de deur nog niet uit :-)


Wannes zei

Ik kan niet
Blijft 6


Bome in da house zei

Zeuven


Loeckxie zei

Kenrick 11
Ik 12


Nico zei

Nee, nee ik 13
JM = 14
Full house!


Koen zei

full house - 1 : moet noodgedwongen om "organisatorische" redenen forfait geven


Loeckxie zei

-1, door de winterse omstandigheden zal ik er niet geraken...