27 januari 2018

Match vrijdag 2 februai

Onderling duel

Willy en Nico hopen op een grotere opkomst dan voor de wedstrijd van 26 januari. Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 12 - 9

Blauw: Kenrick (G), Davy (G), Nico (G), Willy, Kris, Chirstophe L, Guido
Oranje: Wannes (G), Michael (G), Jean-Marie, Pascal, Koen, Jimmy, Dimmy

Op het feest van lichtmis was de ploegindeling ook wat licht mis. "Dat zal pannenkoek kosten" wist oranje al bij aanvang van de wedstrijd. Inderdaad, blauw liep vrij snel uit tot een comfortabele 6-1, meteen het sein om het gezegde "men moet om een ei geen pannenkoek bederven" naast zich neer te leggen en Nico in het doel te plaatsen. Oranje peuzelde langzamerhand aan de achterstand maar bij Pascal was het "als het pannenkoeken regent, zijn mijn schotels omgekeerd" in zijn afwerking. Na 50 minuten, bij een 9-6 stand, geloofde oranje er opnieuw volledig in maar finaal "liep het voor hen toch uit op een waterpannenkoek"

Feit van de dag: In de derde helft werd besloten om het volgende onderlinge duel een echt melangeken te maken van SB's en Pasjotters

Nico zei

Ik zal er alvast zijn


Guido zei

Hoogtestage zit erop, terug naar de begane grond van de zaal. 2


Willy zei

5 , genoeg voor één team. Nu nog een ander team...


Loeckxie zei

6, het zal mijn eerste match worden in Herne dit jaar!


Dimitri zei

Ik en Jimmy 7 en 8


johan zei

ik kan niet deze week!


Nico zei

JM = 9 En waar zijn de pannenkoeken?


P zei

ik kom ook,

Pascal


Bome in da house zei

Ik ben ziek en jullie al met genoeg, have a Good game


Loeckxie zei

Kenrick = 12


Bruno zei

Ikke +0


Kris saey zei

13?


Wannes zei

ik gok 14