04 november 2017

Vrijdag 10 november

De tegenstander komt niet, we proberen alsnog een onderling duel uit de brand te slepen. De finale beslissing wordt ten laatste vrijdag om 13u00 genomen. Wie komt (niet)?

---
UPDATE: geen wedstrijd!

Davy Develer zei

1 al dan niet in de goal


Bruno zei

2 al dan niet in de goal


Willy zei

3 + 0. Wat rust voor mijn oude rug...


Koen zei

Hoewel ik zeer veel zin heb om een balletje te trappen, kan ik ook deze week niet komen. Mijn madam heeft iets gearrangeerd want vrijdag is beetje een speciale dag. (Lees mijn traktatie is met een weekje uitgesteld )


Michaël zei

Nog steeds 3.


Nico zei

4 al dan niet in de goal. Tegenstander heeft nog altijd niet bevestigd.


P zei

sorry, teller blijft op 4,

groeten, Pascal


Wannes zei

5


johan zei

ik wil ook wel komen = 6


Loeckxie zei

8
Waarschijnlijk zijn er nog wel bereidwillige pasjotters


johan zei

mannekes ik ga moeten passen, onverwachtse wending teveel werk op de agenda.