26 november 2017

Match vrijdag 1 december

Onderling duel

Hoor wie klopt daar kinderen? Wie daar (niet)?
- - -
Onderling duel : 8 - 4

Blauw: Davy, Guido, Christophe V, Christophe L, Kris
Oranje: Bruno, Michael, Jimmy, Jean-Marie, Nico

Niettegenstaande oranje met wisselende keeper speelde, ging de wedstrijd gedurende de eerste 20 minuten gelijk op. 2-2. Bij een 4-2 stand trof oranje, tot drie maal toe, het doelhout en zoals zo vaak werd er dan aan de overzijde gescoord. In plaats van 4-3 werd het 5-2. Oranje was blijkbaar mentaal gebroken want zakte volledig door het ijs.

Man van de match: Scoorde vlot doordat hij zich telkens op de juiste plaats posteerde

Guido zei

Mijn (voetbal)schoentje staat al te blinken. Ichi (1)


Guido zei

Schandalig trouwens dat die heilige man kinderen afklopt, ze moesten hem zijn kruis afpakken & zijn piet ook. ;-)


Davy Develer zei

2


Koen zei

wij krijgen vrijdagavond thuis bezoek uit spanje (van zo ne louchen type met ne lange witten baard). ik kan deze week niet komen dus. Normaal volgende week terug van de partij (als ik niet in één of andere zak beland ben ;-))


Dimitri zei

Jimmy 3


Bome in da house zei

4 Gerard piqué komt ook uit Spanje, maar ik kom spijtig genoeg zonder de madam


Willy zei

Blijft 4


Bruno zei

5


Loeckxie zei

6


johan zei

ik ga moeten passen, we krijgen bezoek van een heilige en cadeautjes :)


Michaël zei

Geen santenboetiek hier en dus wel beschikbaar.
Zeven is misschien wel een heilig getal.


Michaël zei

Btw Koen, je avatar (profielfoto) is door een niet zo heilige man - louche type met lange witte baard - gehackt.


Kris saey zei

8 - de Sint komt toch maar langs in de nacht


Nico zei

9 - ik kan toch niet in de zak, nanananana :-)


P zei

blijft negen, groeten, P


Nico zei

10, Jean-Marie komt met twee paar kinderschoenen