31 augustus 2017

Match zaterdag 9 september

Tegenstander : FC Dikken

Wie gaat (niet) mee op verplaatsing naar Lierde? De aftrap is om 21u00 maar opgelet we spelen dus NIET op vrijdag maar WEL op zaterdag.
Locatie: Sporthal 'De Zandloper', Nieuwstraat 23, 9570 Lierde
- - -
FC Dikken - Soccerboys Herne : 7 - 6

Bruno (G), Johan, Michael, Koen, Guido, Nico, Bart

Het was even schrikken bij aankomst in Lierde, enerzijds was er een gebrek aan kleedkamers waardoor wij ons in de EHBO-ruimte dienden om te kleden, anderzijds bleek Johan zijn voetbalschoenen vergeten te hebben. Guido bracht redding met een paar reserveschoenen en met behulp van een paar extra proppen papier kon ook Johan het plein opdraven. In het eerste kwartier dwong FC Dikken de meeste en betere doelkansen af maar toch liepen de SB's 0-2 uit. FC Dikken kon de aansluitingstreffer maken na een discutabele fase (bal al dan niet over de zijlijn). De wedstrijd ging gelijkmatig op maar bij een 3-4 stand kenden de SB's een dipje waardoor de tegenstander plots 7-4 voor kwam. In een spannend slot scoorden de SB's nog driemaal, waarbij Johan eerlijk toegaf dat hij met de hand scoorde waardoor er maar twee van de drie werden aangerekend. De tegenstander voelde nattigheid en spoedde zich om te zeggen dat het 22u00 was.

Quote van de dag: "Doe de deur alstublieft dicht" zei de toezichtster toen we ons begonnen om te kleden in de EHBO-ruimte bij gebrek aan kleedkamers. Alleen was ze vergeten dat er naast de deur een groot raam was :-) We hebben nog nooit zoveel bekijks gehad vanuit een overvolle gang (er was net een volleybaltornooi afgelopen).

Loeckxie zei

Zowel vrijdag als zaterdag kan ik niet.


Davy Develer zei

Ik ook niet


Michaël zei

Ik kan wel zaterdag.


Bruno zei

Voor mij kan dat lukken. Best wel niet een week wachten om vast te leggen :)


Willy zei

Ik pas.


johan zei

ik kan mij wel regelen


Bruno zei

Koen zal ook van de partij zijn


Koen zei

Klopt, ik kan meedoen


Guido zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Guido zei

Ik kan ook


Nico zei

Dan ben ik zeker 6?


P zei

zaterdagavond lukt niet,

sorry, succes gewenst,

groeten, Pascal


Wannes zei

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn