11 juni 2017

Match vrijdag 16 juni

Onderling duel

Wie komt (niet) voor het laatste onderlinge duel van dit seizoen?

- - -
Onderling duel : 13- 12

Blauw: Willy, Nico, Koen, Wannes, Jean-Marie
Wit: Christophe L, Christophe V, Guido, Kris, Davy

De ploegen werden gekozen door de voorzitter en de ere-voorzitter. Blauw startte met Nico in het doel waarmee wit na 10 minuten al een extra bonus had van 1-5. Wit dacht op hun lauweren te kunnen rusten maar blauw gaf niet op en knaagde langzaam maar zeker aan de achterstand waardoor het na 50 minuten 10-10 stond, waarna blauw zelf uitliep tot 13-11. Toezichter Michel weigerde af te fluiten waardoor wit alsnog de kans kreeg om de aansluitingstreffer te maken.

Feit van de dag: 25 doelpunten in één wedstrijd, de toeschouwers kregen waar voor hun toegangsgeld.

Loeckxie zei

1


Loeckxie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Bome in da house zei

Zwei


Michaël zei

Blijft twee


Nico zei

Drei


Kris saey zei

6 voor mijn laatste match van het seizoen


Koen zei

lukt nog steeds niet. weinig beterschap... blijft 6


johan zei

Ik moet passen!


Willy zei

7


Guido zei

Jeanke = 8


Koen zei

Sinds deze morgen is er enige beterschap aan de voet, dus ik ga toch mijn kans wagen en komen = 9


P zei

teller blijft op 10,

grts, P


Bruno zei

Ik spring tijdens of na de match wel binnen