07 mei 2017

Match vrijdag 12 mei

Tegenstander : The Calvins

Wie komt (niet) tegen de ploeg van Christophe L? Ter info: dat is de ploeg van in die kleine harde zaal in Lembeek aan dat nog kleiner zwembad dat er inmiddels al niet meer is.
 - - -
Soccerboys - The Calvins : 7 - 2

Tom (G), Koen, Michael, Johan, Davy, Wannes, Nico

De tegenstander was slechts met 5 komen opdraven en met de warme weersomstandigheden was dit toch wel een nadeel. 2-2 na 30 minuten waarbij de tegenstander een drankpauze vroeg. Na de drankpauze moesten The Calvins het spel volledig ondergaan. Er loopt een onderzoek tegen de SB's om na te gaan of ze iets in de drankjes van The Calvins hebben gedaan.

Nico zei

Mijn zwemvliezen laat ik thuis maar met mijn voetbalschoenen kom ik af


Koen zei

Ik breng er ook een paar mee (voetbalschoenen dus) : 2


Kris saey zei

Indien nog een plaatsje vrij, graag eerste reserve.

Wil wel nog eens spelen tegen de ploeg van de zaal in Lembeek naast het zwembad waar ik leren zwemmen heb :-) #nostalgie


Willy zei

stand-by


johan zei

5 ik wil ook keepen


Wannes zei

Ik kom ook, 6


P zei

beste vrienden,

teller blijft op 6,

groeten, Pascal


Bruno zei

Tom L. zal een 'handje helpen' als doelman


Willy zei

Ik zie dat er genoeg interesse is en trek mijn kandidatuur in. Succes!