09 april 2017

Match vrijdag 14 april

Tegenstander: De Plaskes

Wie komt (niet) op deze goede vrijdag deel uitmaken van de goede ploeg?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 5-14

Johan (1/4G), Nico (1/4G), Willy (1/4G), Christophe L (1/4G), Michael, Dimitri, Guido, Davy (bij Pasjotters)

Bij gebrek aan een doelman bij de SB's werd op de vraag van de tegenstander om mini-voetbal te spelen, ingegaan. Het mocht echter niet baten, want op geen enkel ogenblik konden de SB's een vuist maken en gingen bijgevolg kansloos ten onder.

Bruno zei

+0
Donderdag MRI


Nico zei

+1 Misschien eens op de vraag van de tegenstander om minivoetbal te spelen ingaan?


Guido zei

+0 Pasjottersmatch & ik speel niet graag in de kindergoals met de niet zo leuke corner routines.


Koen zei

+0 wegens uitwaaien aan zee


Michaël zei

+1 wegens niet aan zee. Geen voorkeur voor minivoetbal.


P zei

+0,

sorry,

grts, P


johan zei

ik wil komen en eventueel in de goal staan.


Wannes zei

Ik kan er niet bij zijn deze keer
+0


Loeckxie zei

Reserve nr. 1


Guido zei

Verboomen & ik kunnen mogelijks ook nog depanneren indien nodig


Bruno zei

Dimitri +1


Davy Develer zei

+1 maakt niet uit. Van de moment dat er goals zijn en dat we ze inblikken ist goe voor mij.


Davy Develer zei

En we zijn de 14de vandaag btw, niet de 7de