23 april 2017

Match vrijdag 28 april

Tegenstander : De Herne-Boys

Wie komt (niet) mee de 23 kaarsjes op de SB's verjaardagstaart uitblazen?
- - -
Soccerboys - Herne-Boys : 14 - 4

Johan (G), Koen, Michael, Pascal, Wannes, Davy, Nico

De tegenstander kwam aan de aftrap met een onuitgegeven ploeg omdat de meeste van hun spelers naar een fuif waren. Het eerste kwartier ging de match én het scoreverloop gelijk op mede dankzij een 'ongeconcentreerde' doelman bij de SB's. Johan raakte bij de eerste drie tegendoelpunten telkens de bal. Na 20 minuten kantelde de wedstrijd volledig, de SB's eisten balbezit op en konden aan de lopende band scoren waardoor er van een echte wedstrijd geen sprake meer was.

Opmerkelijk: De SB's trakteerden niet maar wel Wannes en manager Julien!

Davy Develer zei

1


Koen zei

nummer 23 zal aanwezig zijn op deze 23e verjaardag : 2


Michaël zei

1+4 = 2+3 dus 3 voor deze feestelijke editie


johan zei

nr 4


Loeckxie zei

Ik speel enkel met de pasjotters mee deze week.


Nico zei

Ik kom mee blazen!


Guido zei

Mijn kaars gaat al uitgeblazen zijn na de Pasjottermatch.


Bruno zei

Nog lang niet fit +0


Willy zei

In stand-by indien er geen twee reservespelers zijn om mee te blazen.


Wannes zei

Ik kom ook af!


P zei

als er nog een plaatsje vrij is ...

kom ik ...

grts, P


Willy zei

Voorrang aan Wannes en Pascal. Succes!


Davy Develer zei

Volgens mij gaat den tegenstander afzien!


johan zei

kunnen er keeperhandschoenen voorzien worden.

ik zal wel in goal staan.


Nico zei

Guido, kan Johan keeperhandschoenen van jullie gebruiken?


Guido zei

Ik heb geen tijd om jullie match uit te kijken, dus als ik ze gewassen terug kan krijgen volgende week ofzo dan kan dat.


Davy Develer zei

Anders neem ik ze wel terug mee Nico/Guido.


Bruno zei

Ik kom af en breng gerief mee voor Johan :)