04 december 2016

Match vrijdag 9 december

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 7 - 9

Bruno (G), Wannes, Koen, Davy, Nico, Dimitri

De Plaskes traden aan met een jonge vernieuwde samenstelling. "De match is gespeeld" dacht iedereen (zowel bij de Plaskes als bij de SB's) bij een 4-1 stand na 20 minuten. Maar er is een spreekwoord van het vel van de beer... en zie de SB's werden laks en deelden late sint- of vroege kerstcadeaus uit waardoor het 5-5 werd en zelfs 5-7. De SB's kwamen opnieuw gelijk maar in een spannend slot scoorden de Plaskes nog twee keer.

Guido zei

Blijf uit.


Willy zei

Nog altijd 0


Koen zei

numero uno


Bruno zei

Zwei


Nico zei

Drau. De tegenstander laat weten met 6 te zijn, maar zonder doelman


Michaël zei

Blijft drau. Geen idee in welke taal dat drie is. Alleszins niet in het Duits of het Russisch;). Ik vind dat we niet voor een draw moeten gaan, maar voor een overwinning.


Davy Develer zei

4


johan zei

moet jammer genoeg passen!


P zei

Teller blijft op 4,

enkel nog niet beter.

groeten, P


Wannes zei

5


Nico zei

een lege bovenkamer is iets, maar een volle ook. Ik zit met sinusitis en hoop dat ik vanavond kan spelen. De Pasjotters zijn met te weinig en vragen of er van ons met hun nog willen meespelen tussen 20u en 21u. Gelet op mijn toestand moet ik passen voor dat aanbod :-(


Koen zei

20 - 21 uur (pasjotters) gaat niet voor mij


Michaël zei

Voor mij ook niet


Dimitri zei

Ik zal er zijn vanavond! (Dimitri)