15 december 2016

Match vrijdag 23 december

Tegenstander : Herne boys

Na de nederlaag van twee weken geleden zijn we op revanche uit. Wie komt (niet)?

UPDATE: De tegenstander laat weten aan niet voldoende spelers te geraken, we proberen er nog een onderling duel van te maken. MEN ZEGGE HET VOORT!!!!

UPDATE: Ons plan C, de Herne Boys, hebben toegezegd zodat er gespeeld kan worden!!!

---
Soccerboys - Herne Boys : 8 - 6

Bruno (G), Koen, Willy, Nico, Michaël, Dimitri, Christophe V

Voor de wedstrijd was er al een SB die last had van dementie. Voortaan zullen updates beter en duidelijker moeten worden weergegeven. De SB's liepen vrij makkelijk uit tot 4-1 maar wat er dan gebeurde, hoort niet thuis op een vriendschappelijke wedstrijd en kan op geen enkele manier worden goed gepraat. Zelfs met een vaste bankzitter hielden de SB's de wedstrijd onder controle mede dankzij een voortreffelijke Bruno want "zonder keeper zijn de SB's niets". Om 22u00 stond het 7-3. De tegenstander kon nog 10 minuten extra speeltijd afdingen en zong "Merci Michel!". De SB's hadden de knop in hun hoofd al op 'off' gezet en het duurde een ganse tijd alvorens deze weer op 'on' stond waardoor de Herneboys konden terugkomen tot 7-6. Willy voorkwam erger door een stevig blok waarna er "Merci Willy" weerklonk. Na de wedstrijd werden excuses aangeboden aan de tegenstander die wij moeten bedanken om alsnog te willen komen opdagen.

Wijsheid van de dag: Spreken is zilver, zwijgen is goud

Guido zei

Tot volgend jaar en een prettige kerst / oud-nieuw voor jullie allemaal !

0


Michaël zei

1


Koen zei

2


Bruno zei

3
Truitjes zijn bij de drukker! Start volgend jaar hopelijk met de nieuwe outfit :-)


Nico zei

5, we zijn al met meer dan gisteren ;-)


Michaël zei

Dat lag niet aan mij 😊.


Michaël zei

Een dikke proficiat voor onze materiaalman!


Willy zei

6. Eerst een balletje schoppen en daarna de kalkoen in mijn mond stoppen.


Davy Develer zei

Ik kan toch niet. Was vergeten dat we al den 23ste zijn vrijdag.
Dus -1 = 5


P zei

nog steeds last aan enkel,

teller blijft dus op 5,

ik kom wel eens langs,

groeten, Pascal


Koen zei

gaat de match door of wordt hij terug geannuleerd ?
(zou voor mij niet uitmaken want ben wat ziekjes)


Michaël zei

Het bestuur is aan het beraadslagen


Willy zei

Het bestuur heeft het blijkbaar erg druk..... Wanneer geraken ze eruit?


Koen zei

Ok ik zal er zijn


Guido zei

Verboomen komt jullie ook helpen = 6 ?


Dimitri zei

ik 7?


Willy zei

Graag een spoedige beslissing of er al dan niet gevoetbald wordt. Ik kom niet als we maar met 7 zijn.


Michaël zei

Er wordt gespeeld Willy