31 december 2016

Match vrijdag 6 januari

Onderling duel

Balthasar, Caspar en Melchior komen niet, maar wie wel?

---

Onderling duel : 7 -14 

Blauw: Nico (G), Wannes, Koen, Willy, Pascal, Jean-Marie
Wit: Bruno (G), Davy, Kris, Christophe L, Christophe V

Er werd mooi in blokjes van drie gescoord: 0-3, 3-3, 3-6. Maar toen was wit de spelbreker van dienst want in plaats van blauw opnieuw 3 maal te laten scoren, troffen ze zelf nog 4 keer raak. 3-10. De kloof was gemaakt en zelfs met een vliegende keeper bij wit kon blauw niets fatsoenlijk meer terugdoen.

Man van de dag: Zonder twijfel Bruno!!! Door zijn extrasportieve tomeloze inzet kunnen de SB's na meer dan 10 jaar nogmaals met een nieuwe uitrusting pronken. Een welgemeende DIKKE merci hiervoor en laat zijn inzet een voorbeeld zijn voor anderen.

Man van de dag bis: Bruno. Dankzij het regelement van zijn hand konden we profiteren van een gratis rondje in de cafetaria. Of moeten we hiervoor Pascal bedanken? ;-)

Michaël zei

De aartsengel is nog steeds geblesseerd aan de vlerken.


Bruno zei

Deze ezel staat al op stal +1


Nico zei

Ik kom niet uit het oosten en ben niet wijs, maar ik zal er wel zijn, dus 2


Koen zei

Den os komt ook de sportstal opzoeken = 3


Guido zei

Kom kijken maar nog niet spelen.


johan zei

het onschuldige kind J..ohan kan niet aanwezig zijn!


Loeckxie zei

Ik kom meestrijden om de kroon! Nummer 4


Davy Develer zei

De ster... kuch kuch van den avond is ook van de partij. 5


Kris saey zei

Ik volg de ster richting de Hernekouter. 6


Willy zei

Ik kom van herder spelen.... 7


Nico zei

Ik weet niet of er in het kerstverhaal een Jean-Marie voorkwam, bij ons althans wel, das dus 9


Loeckxie zei

Verboomen is een reizende ster. 10


Michaël zei

How was de macht?