23 oktober 2016

Match vrijdag 28 oktober

Tegenstander: Herne Boys

Wie komt (niet) tegen een tegenstander die uit is op revanche
- - -
Soccerboys - Herne Boys : 7 -4

Bruno (G), Koen, Pascal, Johan, Davy, Dimitri, Nico

De tegenstander had naast een volle bank supporters eveneens Kevin opgetrommeld en dat leek een goede zet want de Herne Boys kwamen snel 0-1 voor. Er werd snel gespeeld waarbij de SB's de betere kansen afdwongen maar o zo moeilijk konden scoren. 2-2 na 25 minuten. Na een perfecte aanval over 4 stations liepen de SB's 3-2 uit maar binnen de dertig seconden konden de Herne Boys via één lucky goal opnieuw gelijkmaken. De SB's deden met twee lucky goals beter en kwamen zo 5-3 voor. Koen kreeg last van één van zijn aanhangsters Lies, waarbij de vrouw aan het langste eind trok en Koen op de bank belande. Het spel werd bitsiger en er vielen hier en daar wat woorden. Toen Johan op de grond viel na een tackle kookte het potje bij de tegenstander over. Uiteindelijk werd het een overwinning met een wrange nasmaak.

johan zei

1 en Dimitri = 2


Bruno zei

3


Guido zei

Ik kan niet. 4


Wannes zei

ik kan ook niet


Michaël zei

Ik kan ook niet


Nico zei

5


Willy zei

Als er niemand anders geïnteresseerd is wil ik wel nr. 7 spelen.


Willy zei

OK. Ik trek mijn kandidatuur terug en wens jullie veel succes. De ploeg lijkt sterk genoeg om de tegenstander voetballes te geven.


johan zei

Tackel is verkeerd geschreven moet tackle zijn.
Het potje van mij was niet aan het koken maar wel van de tegenstander voor een goed begrip :).
tja we zijn nu eenmaal uitdagende spelers zeker :)


Bruno zei

En "wrang" is geen gevoel maar een smaak :D Het moet dus zijn: "wrange nasmaak".
Maar alle gekke koeien op een stokje, onze reporter heeft er weer eens zijn beste beentje voor gezet, dus de derde hond moet er nu niet mee gaan lopen.


Nico zei

Jullie zeggen, ik tik :-)


Michaël zei

Misschien ging de teckel met het been lopen