21 augustus 2016

Verzekering seizoen 2016-2017

Een nieuw seizoen, een nieuw verzekeringsjaar. Gelet de waarborgen twee maal zo hoog liggen als de vorige jaren dient voor de verzekering 22 Euro neergelegd te worden. Wie neemt (g)een verzekering? Graag reacties tegen ten laatste donderdagavond 4 augustus zodat we de lijst met verzekerden voor aanvang van het seizoen kunnen doorgeven.

UPDATE: Wie een verzekering wil, gelieve 22 Euro over te schrijven op de rekening van de SB's met de mededeling "Verzekering 2016-2017".
UPDATE: Overschrijven kan nog tot en met 31 augustus. Begin september wordt de definitieve spelerslijst doorgegeven aan de verzekering!

Michaël zei

Voor mij zoals steeds een ver ze kering


Loeckxie zei

Geef mij ook maar eentje! :)


Kris saey zei

Ook eentje voor mij


Willy zei

Ook voor mij eentje.


Koen zei

Ik neem er ook 1


Nico zei

Ik ook


johan zei

voor mij een verzekering


Bruno zei

voor min uk


P zei

ook voor mij,

bedankt, P


Anoniem zei

voor mij ook een verzekering als dat nog gaat??


Michaël zei

Betaald