19 juni 2016

Match vrijdag 24 juni

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet) het seizoen mee afsluiten tegen de Zottegemnaren?

---
Soccerboys – De Plaskes : 7-6

Bruno(G), Koen, Guido, Wannes, Willy, Christophe L., Kevin

De SB’s namen het eerste half uur in de wedstrijd maar lieten daarna de Plaskes terug in de wedstrijd komen. In de allerlaatste minuut miste Plasken Bart onbegrijpelijk voor een leeg doel waardoor de SB’s het seizoen afronden met een verdiende overwinning.

Man van de macht: Kevin, een ware gesel voor de tegenstander

Nico zei

Ik ga me beperken tot de bank


Michaël zei

Ik weet nog niet of ik er tijdig zal geraken en meld mij dus af.


Koen zei

2


Bruno zei

3


Willy zei

4


Loeckxie zei

Reserve nr. 1


Loeckxie zei

Kenrick reserve nr 2


Wannes zei

ik kom de benen nog is strekken 5/6/7 (sry vr de late respons
)


Koen zei

Kevin komt ook


P zei

ik geraak er niet op tijd sorry ...

waarschijnlijk kom ik later nog ...

groeten ...

Pascal


Koen zei

wie mag nu komen als reserve ? kwestie dat we daar niet met 8 staan...