29 mei 2016

Match vrijdag 3 juni

Onderling duel

Wie komt (niet)?

---

Onderling duel: 10-8

Blauw: Nico (G), Wannes, Koen, Willy, Michael, Dimitri
Wit: Christophe L., Chrisptophe V, Kenrick, Guido, Kris, Jeremy

Via een hattrick van Dimitri liep wit 3-0 uit, wit vocht terug en de wedstrijd verliep evenwichtig tot 7-7 waarna blauw de wedstrijd opnieuw in handen nam.

Loeckxie zei

3


Guido zei

Guido : Quatre
Verboomen : Cinque


Jasmina zei

Ik kom supporteren :-)
Zijn er misschien enkele kandidaten voor een spelletje poker?

Indien ja, Michaël of Nico, brengt 1 van jullie een pokerkoffer mee ajb? Bedankt.

Toedeloe


Bruno zei

7


Bruno zei

+1 voor poker


johan zei

Mannekes ik dacht dit seizoen nog te shotten maar mijn teen geneest te traag naar mijn goesting. Seizoen zit er op😢


Guido zei

Ik wil ook nog wel is pokeren.


Loeckxie zei

Nog eentje erbij voor de poker! :)


Kris saey zei

8 - enkel om te shotten ;-)


Koen zei

@ Bruno, zit jij niet in Manchester ?


Bruno zei

Ouch indeed lap een credit kwijt


Bruno zei

Ouch indeed lap een credit kwijt


Guido zei

Ik heb mogelijks nog 2 mensen om tot 10 te geraken, ik laat nog iets weten.


Dimitri zei

kan er ook bij zijn


Guido zei

Ok als ik goed tel is Dimitri 9 en dan is mijn collega jeremy nr 10


Loeckxie zei

Kenrick wil ook wel komen meevoetballen, als er nog een plaatsje vrij is?


Wannes zei

ik ben er ook! nummer 11? en ook voor de poker +1


Loeckxie zei

Dan is Kenrick 12


P zei

teller blijft op 12,

grts, P


Nico zei

Samengevat: Michael was 8, +2 via Guido, Dimitri is 11, Jeremy is 12, Kenrick is 13 en Wannes is 14 en dus zijn we uitverkocht!


Guido zei

Nico, fyi: Jeremy was 1 van mijn 2 mensen en de andere hoefde niet omdat Dimitri al kon. Totaal = 12


Koen zei

als ik goed tel zijn er 6 soccerboys en 6 pasjotters.... is de samenstelling van de ploegen voor vanavond gekend ...?