20 maart 2016

Match vrijdag 25 maart

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet) helpen om het mandje van de paashaas binnen te halen?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 10 -11

Christophe L, Kris, Willy, Koen, Nico, Christophe V (P)

Christophe V werd (traditiegetrouw) getransfereerd naar de Plaskes. Met goed keepende Christophe V in de goal namen de SB's de wedstijd in handen en bouwden vrij snel een 'geruststellende’ 6-2 voorspong op. Tijd voor wat risico dachten de SB's en begonnen lustig van keeper te wisselen. De Plaskes namen het cadeau met plezier in ontvangst en met nog vijf minuten op de klok stond het 9-9. In de aller-aller-allerlaatste seconde scoorden de Plaskes de winnning-goal.

Feit van de dag: Een pijnlijke nederlaag voor de SB’s voor een wedstrijd die nooit meer uit handen had mogen worden gegeven.

Quote van de dag: Willy voor de wedstrijd: "We moeten trainen op strafcorners want die nekken ons altijd". Na de wedstrijd bleken deze woorden jammer genoeg opnieuw terecht.

Bruno zei

Lap zeg, de controle door oogarts is een week uitgesteld tot volgende maandag -> blijft 3


Michaël zei

Blijft 3


johan zei

normaal nr 4. Barbara heeft een zwaar griepje te pakken, laat vrijdag iets weten!


P zei

Beste vrienden,

ik geraak er niet tijdig, sorry,

groeten, Pascal


johan zei

collega,

moet passen Barbara is niet genezen, kindjes hebben een oppas nodig!

tot de volgende.
we blijven met 3


Loeckxie zei

In uiterste nood wil ik wel inspringen, en er zullen nog wel een paar bereide pasjotters te vinden zijn denk ik :)


Kris saey zei

Indien nodig (en als ik de pasjottersmatch overleef) wil ik ook nog wel depaneren