06 maart 2016

Match vrijdag 11 maart

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet) mee minivoetballen tegen de Plaskes?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 8 – 9

Guido (1/2G), Nico (1/2G), Michael, Johan, Christophe (Plaskes)

Een gelijk opgaande wedstrijd waarbij finaal de strafcorners het verschil maakten.

Feit van de dag: Na 40  minuten liet Johan de ploeg in de "shit". Iedereen dacht dat hij na twee minuten zou terug zijn maar het was finaal al dik over 10 alvorens hij weer kwam opdagen. De ontstoppingsdienst is verwittigd.

Koen zei

ik moet nog 1 week overslaan. Volgende week hopelijk terug van de partij....


Willy zei

Kan komen indien er niet genoeg spelers voorhanden zijn.


johan zei

ik wil nog ne keer tegen dat ploegske acteren = 1


Nico zei

ik ben 2


Bruno zei

Ik pas nog een weekje (of 2)


P zei

Beste vrienden,

ik kan er niet bij zijn, sorry,

groeten, Pascal


Guido zei

Pasjotters zijn aanwezig, dus mss kunnen er nog enkele van ons meedoen