17 januari 2016

Match vrijdag 22 januari

Tegenstander : De Jonge Doeljagers

Wie komt (niet)?

- - -

Soccerboys - De Jonge Doeljagers : 4 - 9

Bruno (G), Koen, Peter V, Dimitri, Wim

De Soccerboys moesten vandaag hun meerdere erkennen maar bleven tot het eind dapper strijden. Michaël vergat zijn voetbalschoenen waardoor de fysiek de Soccerboys parten speelde, zodat de tegenstander nog wat meer afstand kon nemen. Dankzij ongeziene inzet, een paar fraaie goals en degelijk keeperswerk, bleef een totale vernedering echter uit.

Bruno zei

1


johan zei

ik zit op een kwis te Ninove tot begin feb.


Koen zei

Hoop tegen dan terug voldoende krachten te hebben, zal dus maar zeggen : nummer 2


Dimitri zei

3


Willy zei

Ik kan komen depanneren als tweede reserve indien nodig.


Nico zei

Ik ga nog eens nieuwjaren, dus ik zal er niet zijn. Nonkel is vier.


P zei

teller blijft op 4,

groeten, Pascal


Guido zei

Gelet wij volgende week duelleren ga ik mij deze week beperken tot het spelen van 1 match met de Pasjotters.


Bruno zei

Wim is 5


Michaël zei

6


Willy zei

Ik zie dat er genoeg kwaliteit voorhanden is en trek mijn kandidatuur terug. Succes!