29 november 2015

Match vrijdag 4 december

Onderling duel

Wie komt (niet)?

- - -

Onderling duel: 13 - 9

Blauw: Koen, Nico, Michael, Dimitri, Jean-Marie
Wit: Stefan D, Christophe V & L, Aron, Ken

In het begin van de wedstrijd was er veel wisselend balbezit maar vergat wit het af te maken waardoor blauw op voorsprong kwam. De wedstrijd ging gelijkmatig op maar bij een 3-2 stand schakelde blauw een versnelling hoger en liep het uit tot 7-3. Boeken dicht dacht blauw maar niets was minder waar want wit kwam vrij snel terug tot 7-6 zodat er opnieuw sprake was van een wedstrijd. In de laatste 10 minuten nam blauw opnieuw het heft in handen en telde wit definitief uit.

Feit 1 van de dag: Zelden of nooit werd zo vaak tegen het doelkader getrapt
Feit 2 van de dag: Nooit eerder werd het scorebord door zo'n jong iemand bediend, er had zelfs beter een trapje bijgestaan

Nico zei

Ik zal er zijn, alleen is de vraag: hoe?


Guido zei

Ik neem een weekje rust.


Willy zei

Volg Guido's voorbeeld.


Nico zei

Jean-Marie is 2


Michaël zei

3


Guido zei

Verboomen is 4


P zei

teller blijft op 5,

sorry, P


Davy Develer zei

Ik zal er niet meer bij zijn tot ergens in de maand april 2016. Amuseer jullie en tot volgend jaar. ;-)


Bruno zei

+ 0 = 6


johan zei

ik kan er niet bij zijn wegens bezoek van een heilige :)


Loeckxie zei

Ken wordt nummer 8. Ik hoop nog een paar pasjotters te kunnen optrommelen


Loeckxie zei

Stefan Decrick is nummer 9


Nico zei

Jan en Wannes komen niet


Loeckxie zei

Aaron is nummer 10


Michaël zei

Bedankt Christophe!