04 oktober 2015

Match vrijdag 9 oktober

Tegenstander: De Plaskes

Wie komt (niet)?

---
Soccerboys - De Plaskes : 6 - 13

Davy (G), Michael, Koen, Nico, Guido, Stefan

De SB's kwamen met een onuitgegeven ploeg aan de aftrap en op de koop toe met drie spelers die al een uur in de benen hadden. Het eerste kwartier waren de SB's beter maar bleef het 0-0. Het spreekwoordelijk deksel kwam tevoorschijn en plots stond het 0-3. Na een botsing met Plasken Bart diende Stefan aan de kant te worden gedragen en werd de voorzitter als taxichauffeur ingeschakeld. De Plaskes profiteerden van hun numerieke overwicht en behaalden een zeer makkelijke overwinning. Onderstaand fragment illustreert de wedstrijd, aan de ene kant net niet en aan de andere kan net wel.


Bruno zei

1 + 0 = 1
Voorzichtigheidshalve rug nog wat laten rusten...


Guido zei

2


Nico zei

Als Bruno niet kan, gaan we dan in op de vraag van de tegenstander? Minivoetbal?


Michaël zei

3. Laat de reservedoelman kiezen.


Koen zei

4 (voor mij ok om eens minivoetbal te spelen)


Davy Develer zei

Zoals het er nu naar uit ziet ben ik vrijdag terug op het plein. Maar dan wel liefst als keeper.


Michaël zei

Wil die keeper grote of kleine doelen?


Guido zei

Ik speel alleszins niet graag in die kinder goals... :-)


Willy zei

Ik pas.


Davy Develer zei

Doe maar grote goals!


Wannes zei

Ik kan niet


P zei

sorry,

ik geraak er niet,

groeten, Pascal


johan zei

Ik ga er waarschijnlijk nie geraken. Heb nog een onzekere planning vrijdag


Bruno zei

Als ik goed geteld heb: 5. Nog plaats voor 2 dus.
Een ref nodig? :)


Loeckxie zei

Indien nodig wil ik nog wel inspringen! :)


Davy Develer zei

Er zullen genoeg Pasjotters zijn om nog mee te spelen denk ik. En een ref kan altijd gebruikt worden tegen de plasjes denk ik. Dus Bruno, laat u maar is gaan!


Davy Develer zei

We gaan niet in de plasjes spelen en ook niet tegen. We spelen tegen de plaskes* ;-)