17 oktober 2015

Match vrijdag 30 oktober

De pompoencup : Soccerboys - Pasjotters


Nadat vorig jaar de Pasjotters met de wisselbeker naar huis trokken, laten de SB's dit jaar niets aan het toeval over. Vrijdag 23 oktober wordt er NIET gespeeld maar wordt er op afzondering gegaan om zich optimaal te kunnen voorbereiden voor de clash zodat ze dit jaar zelf met de wisselbeker naar huis kunnen gaan. Wie komt (niet)?

---
Soccerboys - Pasjotters: 4 - 5

 
Johan (G), Michael, Koen, Willy, Dimitri, Pascal, Nico
 
De SB's liepen relatief makkelijk uit tot 3-0, maar wie dacht dat de spookjes al op het droge waren, kwam bedrogen uit. Bij een 3-1 stand toverden de Pasjotters een Standard-truc (de tegenstander intimideren) uit het laken. Het spook behekste het spel én de benen van de SB's; enkel Johan bleef op niveau waardoor het enkele minuten van het einde 4-4 stond. Om te wisselbeker niet te hoeven delen, schoot Pasjotters Davy de 4-5 tegen de netten waardoor de Pasjotters voor de tweede maal op rij de pompoencup winnen.

Quote van de dag: Boeh!

Michaël zei

Het gerucht doet de ronde dat de Pqsjotters een extra training zouden inlassen als antwoord op de stage van de Soccerboys.
Ze zijn intussen naarstig op zoek naar de wisselbeker.
Nemen de Soccerboys revanche en kunnen ze dit jaar eindelijk pompoensoep eten?
Eén kandidaat alvast.


Guido zei

"Op afzondering gegaan om zich optimaal te kunnen voorbereiden voor de clash"
Dat klinkt bijna als een serieuze stage :D , ik ruik de pompoensoep alvast mmmmmmmm


johan zei

ik kom voor de pompoensoep.
Tip met paprika erbij lekker.
ik teken als eerste present =1


Michaël zei

Tweede dus... Te veel paprika gesnoven?


Davy Develer zei

Ik zal er zijn om met de tegenstander mee te spelen.


P zei

derde, P


Willy zei

Nummer 5 want ik hou van pasj. sorry pompoensoep


Nico zei

Ik ben nummer zes. Hopelijk loopt de organisatie bij de tegenstander in de SOEP :-)


Guido zei

Het zal dan toch soep met ballen worden :-)


Dimitri zei

nummer 7


Bruno zei

Ik kom af, zal uitrusting meebrengen voor wie in doel wil staan :)


johan zei

ik zal wel keepen


Michaël zei

4-5?