22 maart 2015

Match vrijdag 27 maart

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 10 - 8

Bruno, Wannes, Willy, Johan, Dimitri, Nico, Michael

Voor de wedstrijd leken de SB's wel zegezeker door in te stemmen met minivoetbal en door 1,5 SB (Michael en Kevin) af te staan. De Plaskes begonnen met veel moed aan de wedstrijd en liepen het eerste half uur vrij makkelijk uit tot 2-6. Bij de SB's werden Bruno en Wannes gewisseld. Met succes! Wannes hield de netten schoon en Bruno bracht met een zuivere hattrick de SB's weer in de wedstrijd. De SB's toverden zelfs enkele zeer fraaie combinaties uit hun mouwen. In een spannend slot verdween Johan met een bloedende neus en bij een 9-8 stand misten de Plaskes een strafcorner. In de allerlaatste minuut trok Wannes alleen richting doelman Peter, liep hem voorbij en legde met de makkelijkste goal uit zijn carrière de eindstand vast.

Quote van de dag: Johan: "Als ik 10 jaar jonger was geweest, hadden we alle twee rood". Toch een voordeel van ouder wordende SB's.

Koen zei

pas (zit in Amsterdam)


Dimitri zei

1 ik zit in tollembeek


Nico zei

Alle begin is moeilijk : 1


Wannes zei

ik zal er bij zijn 2


Wannes zei

ik zal er bij zijn 2


Bruno zei

ik zal er ook zijn 3


johan zei

volgens mij is Dimi nr 1 en zitten we met mij erbij aan 5.


Michaël zei

6 dan maar.
Hopelijk worden de financiën en credits bijgewerkt en heeft Nico voor vrijdag bijgestort;).


P zei

ik kan niet komen,

groeten, Pascal


Willy zei

Liever laat dan nooit: 7