01 februari 2015

Match vrijdag 6 februari

Tegenstander : Onderling duel

Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 29 - 27

Wit: Christophe L, Kevin, Nico
Blauw: Bruno, Koen, Kris, Kenrick

Met de griep in de ploeg kwamen er uiteindelijk maar 7 spelers opdagen. De mini-goalen werden bovengehaald en werden op de baklijnen geplaatst. Omdat het niet makkelijk is om twee evenwaardige ploegen samen te stellen met een 3 tegen 4 verdeling schudde de voorzitter een nieuwe puntentelling uit zijn mouw: Eén goal voor de winnende ploeg telt voor één; Eén goal bij een gelijke stand telt voor één; Eén goal van de achterstaande ploeg telt voor 2. De regel behaalde het beoogde effect want tot de laatste minuut was het spannend wie de wedstrijd zou winnen.

Feit van de dag: Manager Julien kon zijn ogen niet geloven toen hij de historische score 29-27 zag staan. "Dat zijn zesenvijftig doelpunten in één uur."

Nico zei

1


Michaël zei

Ik zal er niet zijn.


Willy zei

Zit terug in de ziekenboeg (ontsteking op de luchtwegen) en moet dus mijn kat sturen. Veel plezier.


Koen zei

Ik zal er zijn


Bruno zei

3


johan zei

ik moet passen, heb een stevige griep te pakken.


Kris saey zei

4


Loeckxie zei

5


P zei

blijft bij 5,

sorry, Pascal


Guido zei

Ik stuur voorlopig ook nog mijn kat, wel richting een terugkeer aan het komen. Nog eventjes en ik kan de bal terug rondtikken.

grtz Guido


Loeckxie zei

Ik probeer nog wat extra volk op te trommelen!


Nico zei

Jean-Marie is 6, wie zoekt die vindt


Nico zei

Kevin wordt opgetrommeld via zijn mama


Loeckxie zei

Ik breng Kenrick mee, hij zal misschien ook nog iemand kunnen meebrengen. Wordt vervolgd...


Loeckxie zei

Te teller blijft op 8.