29 november 2014

Match vrijdag 5 december

Onderling duel

Hoor wie klopt daar kinderen? Komt ie of komt ie niet?
Wie komt (niet) zijn schoentje zetten?
- - -
Onderling duel : 9 - 7

Blauw: Stefaan V, Christophe L, Christophe V, Kris, Guido, Kenn
Wit: Bruno (G), Koen, Nico, Jan, Jean-Marie

Er ontstond spontaan een duel Pasjotters - Soccerboys. Tot 5-5 was het een wedstrijd in evenwicht omdat eerst Bruno en nadien Nico opendeurdagen hield. Bij een 8-7 stand counterde wit met drie man richting de goal van Blauw, m.a.w. het was 3 tegen 1, maar toch slaagde Nico erin de open doelkans de nek op te wringen (cfr. quote van de dag). Bij de daaropvolgende tegencounter van blauw konden zij wel scoren en zo liep blauw 2 doelpunten uit die ze niet meer uit handen zouden geven. Hierbij enkele krantenkoppen aangaande het lamentabele spel van het bestuur: Spelers eisen ontslag bestuur - Gedaan met Club Med bij de Soccerboys - Voorzitter en secretaris danken Fabiola - Het bestuur moet in de zak van Sinterklaas, Sinkterklaas, in de zak.... - De Soccerboys missen (....) - Toeschouwer eist zijn geld terug - De voorzitter repliceerde op zijn beurt via twitter "Als de twee sterkhouders van de ploeg het laten afweten hé"

Quote van de dag: Met voorsprong Nico die roept "Dit mogen we niet missen!" in volle uitvoering van een counter waarbij Jan, Jean-Marie en Nico afstormden op keeper Chrisphe V, Jan legde de bal breed voor Nico, en wat deed die? ...... Juist ja!

Guido zei

Ik breng geen schoentje(s) mee en ook geen wortel. Wat ik wel zal meebrengen is jullie bal die in de zak van Sinterklaas gegijzeld werd.


Willy zei

Zal er niet bij zijn.


Koen zei

Nummer 1


johan zei

De Sint komt aan huis, dus ik ga passen!


Loeckxie zei

Nummer 2


Bruno zei

3


Kris saey zei

Hopend om een beetje "form" van de sint te krijgen... 4


Nico zei

5, met een grote zak in mijn hand


Guido zei

Christophe Verboomen is 6,

Bruno kan je ervoor zorgen dat Verboomen ook kan posten? Ik denk dat hij nog ge-approved moet worden ofzo.


Michaël zei

Ik weet nog niet of ik mag komen van de Sint.
Voorlopig meld ik me dus af (6).


P zei

beste vrienden,

ik kan niet komen,

groeten, Pascal


Unknown zei

Jean komt ,grtjs


Nico zei

Wannes is stout geweest en mag dus niet komen :-)


Michaël zei

Ik ben blijkbaar ook stout geweest en zal er dus niet bij zijn. Ik kom naar de kerstmarkt zaterdag.


Guido zei

Ik breng mogelijks toch mijn schoentje mee.


Loeckxie zei

Stefan V. en Ken van de pasjotters komen ons versterken straks!


Unknown zei

ik kom - 10 (?)