16 juni 2014

Match vrijdag 27 juni

Match afgelast!

Wegens magere opkomst. In de plaats daarvan wordt wel gepokerd vanaf 21u00; eveneens wordt de bierkorf van de Pasjotters geledigd!

Nico zei

0 : Ik ga naar lager om hoger te gaan


Michaël zei

1: Ik ga de put vullen die Nico achterlaat


Bruno zei

1: nog steeds rust nodig met de rug


Wannes zei

2


johan zei

bij mij is het ook gedaan dit seizoen! dus blijft 2


P zei

Beste vrienden,

indien er voldoende anderen aanmelden,

dan zal ik van de partij zijn,

groeten, Pascal


Willy zei

Sinusitis verplicht me om te passen. Een deugddoende vakantie gewenst aan alle Soccerboys en sympathisanten.


Koen zei

Ik kan komen


Michaël zei

Slechts vier kandidaten blijkbaar...
Afgelast dan maar?


Michaël zei

Of kunnen we rekenen op de Pasjotters?


Bruno zei

Ik laat tegen deze middag weten wat het wordt.


Bruno zei

Ik teken present om te pokeren. Ik breng bier en chips mee. De chips zullen echter niet eetbaar zijn...


P zei

Beste vrienden,

aangezien poker niet mijn ding is,

zal ik niet van de partij zijn,

groeten, Pascal