30 maart 2014

Match vrijdag 4 april

Onderling duel

Wie komt (niet)?

Koen zei

geen eetfestijn deze week, nummer 1 dus !


Michaël zei

3 bij de konijn op de plein


P zei

Beste vrienden,

teller blijft op 3,

groeten, Pascal


Bome in da house zei

4


Erwin zei

Beste vrienden,

Het zal voor mij, niet meer voor dit seizoen zijn. Hopelijk kan ik volgend seizoen opnieuw starten. Maar kom zeker nog wel eens af.

groeten, ERWIN


Wannes zei

4


johan zei

ik moet onverwachts passen. dus 4


Loeckxie zei

Nummer 5


Nico zei

Ik heb vrijdag mijn jaarlijkse afspraak met een paar molshopen in de Vlaamse Ardennen, dus zal ik me tot de bank beperken.


Guido zei

Nog een tijdje out -> 5


Loeckxie zei

Joran en Ken van de pasjotters zullen ook present zijn, andere pasjotters worden nog opgetrommeld, hopelijk met succes. Voorlopig 7.


Loeckxie zei

Stefan Decrick is nummer 8


Willy zei

Ik tracht ook te komen. 9


Bruno zei

Bedankt Christophe


Loeckxie zei

Erwin en Glenn van de pasjotters worden 10 en 11. En graag gedaan!