10 november 2013

Match vrijdag 15 november

Onderling duel

Wie komt (niet) op de dag van de Dynastie?
- - -

Onderling duel : 6 - 5 

Wit: Bruno, Pascal, Wannes, Kris, Christophe V
Blauw: Nico, Tim, Koen, Michael, Christophe L

Bij gebrek aan twee doelmannen werd er minivoetbal gespeeld. Wit scoorde in de eerste 10 minuten twee keer wat hen wat ademruimte gaf. Bij gebrek aan voldoende druk van blauw konden ze wedstrijd naar zich toetrekken, als blauw er toch in slaagde te scoren, prikte wit snel terug. Pas in de laatste 10 minuten kwam blauw opzetten maar wit weerstond met brio de druk en won terecht de wedstrijd.


Quote van de dag: Bruno: "Zijn edele delen bevinden zich wel heel hoog" nadat Christope V zijn gezicht met beide handen afschermde voor een strak aankomende bal van Koen.

johan zei

ik kan niet!


Wannes zei

ik wel 1


Willy zei

Geen matchen voor mij in november.


Koen zei

Ik zal er zijn


Michaël zei

3
Voor worst, patatten en saucisse


Loeckxie zei

5


Kris Saey zei

6


Nico zei

Ik denk dat ik zes ben


P zei

nog eentje erbij,

7, 8, of 9,

groeten, Pascal


Bome in da house zei

christophe v 8


Bome in da house zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Guido zei

Wegens Ardennen weekend zal ik er niet geraken vrijdag.

grtz


Bruno zei

Beter laat dan nooit :D
+1 erbij en -1 eraf
(speler/speelbeurt)