02 mei 2013

Match vrijdag 3 mei

Tegenstander : De Pasjotters

Gelet de veldvoetbal niet doorgaat, spelen we in Herne zaalvoetbal tegen de Pasjotters. Iedereen welkom want het zal een probeem worden om aan zeven man te geraken! Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 9-5

Tim(G),  Michael, Koen, Kevin, Nico

Voor de aftrap leek het wel of de SB's een erg gevaarlijk en levensbedreigend virus hadden, niettegenstaande de SB's maar met 5 waren en de Pasjotters met 8 wou niemand van de Pasjotters de SB's vervoegen. Van een echte wedstrijd is nooit echt sprake geweest, de SB's liepen op kousevoeten (onder het controlerend en alziende oog van Jasmina en Wannes) uit tot 7-0. Pas toen de SB's de gedachte "we gaan de nul houden" kregen, begon het verkeerd te lopen en vonden de Pasjotters de weg naar én voorbij de doelman Tim.

Feiten van de dag: De manager mag 75 kaarsjes uitblazen en Wannes vervulde met brio zijn volgende stageopdracht en leerde de jeugd pokeren.

Michaël zei

Nu wordt het al een probleem om aan zeven man te geraken;).
Ik kom alvast (1).


Guido zei

De Pasjotters zijn ondertussen al met 6 !


Koen zei

Ik zal er ook zijn


Nico zei

en hier is drie


P zei

beste vrienden,

omdat ik al te weinig bevestigingen zag voor veldvoetbal te Zottegem, had ik afgeleid dat er geen voetbal zou zijn vanavond en heb ik reeds andere plannen voor vanavond gemaakt, bijgevolg zal ik er vanavond niet bij zijn in Herne,

tot een volgende keer, Pascal


Wannes zei

supporter van dienst zal er zijn