13 mei 2013

Match vrijdag 17 mei

Onderling duel 6-8

Wit: Didier (G), Guido, Nico, Michael, Wannes
Blauw: Erwin, Johan, Kris, Pascal, Tim en Willy

De start was wat moeilijk doordat ze met te weinig spelers begonnen, toch werden er 2 goals gescoord. Johan en Tim kwamen de blauwe ploeg versterken en al  gauw vlogen 2 ballen in de witte goal.
Na heel wat geloop en enkele gemiste kansen met gevloek tot gevolg, kwam er schot in de zaak.
Didier heeft nog nooit zo hard geroepen!

Pascal maakte al “breakdansend” een goal maar de bal ging zo snel dat de verslaggeefster van dienst hem niet gezien had.
Met veel enthousiasme en vuur werd er gevochten  voor een overwinning wat de stand op een mooie 6 – 8 bracht.
Feit van de dag: Johan scoorde raak: Welkom kleine Wout!
Quote van de dag: ’t Was Julien zijn fout!
Primeur: Nico was 10 minuten te vroeg en dacht daarmee de ontelbare keren dat hij te laat was, goed te maken.


Jasmina, verslaggeefster van dienst.

Michaël zei

Ik kom (wel).


Guido zei

Present.


Loeckxie zei

Ook aanwezig!


Koen zei

Ik zit op kasteelweekend in Reims en zal er dus niet bij zijn


Nico zei

De eerste ploeg is een feit: 5!


Tim zei

begin aan ploeg 2 (6)


Anoniem zei

Didier: "nummer 26"!


Willy zei

Nog een man voor de tweede ploeg


Nico zei

Wannes = 9


Loeckxie zei

Ik ben helaas ziek gevallen = 8


P zei

beste vrienden,

als de files rond Brussel me niet te lang ophouden,

ben ik vanavond ook van de partij,

dus 8 + (1) = (9),

Pascal


Guido zei

Kris van de Pasjotters komt ons vergezellen als 10de man .


johan zei

ik kom ook af met nieuws :)