15 april 2013

Match vrijdag 19 april

Onderling duel

Om terug onze onderlinge wedstrijden met de Pasjotters te kunnen afstemmen, spelen we nogmaals onderling. Wie komt (niet)?
- - -

Onderling duel : 8 - 5

Wit: Tim, Nico, Guido, Alex, Kevin, Willy
Blauw: Johan, Wim, Michael, Stefaan, Jan

Feit van de dag: Guido koos al bij aanmelding zijn truikleur.

Koen zei

ik speel vrijdag mee met de plaskes op Bavegem : 0


Koen zei

Bart (plaskes) vroeg om te veldvoetballen op vrijdagavond 03/05 ? interesse ?


Guido zei

Ik doe mee als ik in het wit kan spelen :-) (1)


Wannes zei

de knie pakt zijnen tijd, dus het wordt de bank voor mij


Tim zei

geen bank voor mij => 3


Michaël zei

Ook Bavegem voor mij (3).
Wel interesse voor 3 mei, ik maak hiervoor een aparte topic.


Anoniem zei

Didier zegt: "Indien er geen doelman is, zou ik het wel op de grasmat willen proberen, het is toch zachter...
Bye.


Erwin zei

3 ik dus niet. Geen bank,geen Bavegem, geen kapotte knie maar kids aangezien Katelijne tot vrijdagavond in het buitenland vertoefd.


johan zei

ik wil wel komen als nr4.


Michaël zei

Ik kom toch (5).


Nico zei

Ik ben 6, ik zal nog een paar pasjotters vragen om aan te vullen


Willy zei

7 is hier.


johan zei

ik breng Wim mee als 7


johan zei

slecht geteld nr 8