05 maart 2013

Match vrijdag 8 maart

Tegenstander : FC Dikken

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - FC Dikken : 9 -4

Tim (G), Erwin, Wannes, Michael, Johan, Jan, Nico

Met een bal door zijn benen en een trap van in het midden van het plein in een lege goal omdat hij te ver uitgekomen was, ging Tim de eerste 10 minuten niet helemaal vrijuit en stonden de SB’s 0-2 achter. Maar het was Tim zelf die de SB’s opnieuw op de rails zette door de 1-2 te scoren. Vanaf dat ogenblik was er terug sprake van een wedstrijd, de SB’s (36 niet niet altijd meegerekend) lieten de bal goed gaan, soms was wat bitsig maar er was een spannend scoreverloop: 3-2, 3-3, 5-3, 5-4. Toen Wannes een open doelkans de nek omwrong trok hij zijn schouders à la Jovanovic (ik kan er niets aan doen) op, maar dat belette de SB’s niet om met een felle eindrush vier maal te scoren in de laatste 6 minuten.

Man van de match: Unaniem Jan, met snelle acties en trefzekere doelpogingen heeft hij het leeuwendeel in deze overwinning.

Nico zei

uno


Tim zei

duo


Koen zei

ik sla nog 1 week over (schoolreunie van/met mijn medestudentjes die 25 jaar geleden zijn afgestudeerd)


Jasmina zei

Ik kom graag nog 'ns aan de bordjes draaien :-)
@ iedereen: Heeft er soms iemand een tshirt, short, kousen, sjaal of iets anders van Anderlecht dat ik enkele dagen zou mogen lenen aub? Het is om een collega die met pensioen gaat te verrassen met een foto waar iedereen van onze dienst op staat in Anderlecht-outfit. :-) Tot vrijdag! -x-


Anoniem zei

Didier zegt " Nog een speler nodig? Mijn mail adres is: bandinididier@yahoo.fr Of een berichtje op: 0496/231267.
Bye.


Unknown zei

5 :D