19 januari 2013

Match vrijdag 25 januari

Tegenstander: De Pasjotters

Wie komt (niet)?
- -
Soccerboys - De Pasjotters : 8 - 6

Tim (G), Wannes, Koen, Willy, Pascal

Initieel was een onderlinge wedstrijd voorzien, maar gelet het groot aantal Pasjotters dat aanwezig was, werd het alsnog een wedstrijd SB-Pasjotters. Doordat de SB's met tonnen kansen morsten, werd het alsnog een spannende wedstrijd.

Feit van de dag: De Pasjotters speelden net het uur voordien al een onderling duel. De Soccerboys danken dank ook oprecht de Pasjotters voor hun bereidwilligheid er nog een extra uur aan toe te voegen.

Loeckxie zei

Ik speel mee met de pasjotters vrijdag. Als ik geen last meer heb van de blessure zal ik er volgende week vrijdag misschien terug bijzijn.


Michaël zei

Ik zal er zijn.


Koen zei

ikke ook


Erwin zei

ikke niet, familiale verplichtingen en volgende week idemdito


Tim zei

ik zal er ook zijn nr 3


Nico zei

IK ga nog eens nieuwjaren en sla dus een weekje over.


P zei

normaliter kom ik ook, bij deze nr. 4, Pascal


Anoniem zei

Didier:
"Ik kom niet. Ik ben altijd geblesseerd. Groentjes".


Wannes zei

ik kom ook 5


Willy zei

Hier is nummer 6 als het tenminste niet ijzelt.


Koen zei

gaat match door ? 6 is wel weinig...


Tim zei

we zullen wel nog een paar pasjotters vinden om te spelen.