04 januari 2013

Match vrijdag 11 januari

Onderling duel

Allen op post? Wie wel, wie niet?

- - -
Onderling duel : 9 - 6

Blauw: Tim (G), Pascal, Koen, Erwin, Jan
Wit: Didier (G), Willy, Michael, Wannes, Nico

Bij de ploegverdeling waren maar 9 SB's present waardoor getracht werd om twee gelijkwaardige ploegen te krijgen met een 4-5 verdeling. Uiteindelijk kwam Jan nog opdagen waardoor de ploeg met 4 ook met 5 kon spelen en de krachtverhoudingen dus niet meer opgingen. Bijgevolg werd het een wedstrijd waar niemand veel aan had laat staan beter van werd. Pas toen blauw met de handrem op ging spelen, kwam wit in het spel voor.

Feit van de dag: Voor de tweede week op rij wordt door het scorebordmeisje een rondje betaald. Hoe lang gaat ze dit volhouden? ;-)

Michaël zei

één
bedankt aan de penningmeester voor het aangepaste saldo!


Unknown zei

Ik zal de bordjes nog eens komen draaien...


Anoniem zei

Didier

3


Willy zei

Drie! Al Driekoningen....


Davy Develer zei

Zal ik den os spelen dan. ;-)


Anoniem zei

Ik zal dan de...ezel spelen!

Didier.


Nico zei

Ik wil de timmerman spelen. Als ik goed kan tellen ben ik nr. 6


Tim zei

heel goed geteld timmerman. ik ben idd nr 7


johan zei

wederoptreden wordt met een weekske uitgesteld. enkel nog niet voldoende hersteld!


Wannes zei

ik kom ook af 9


P zei

Beste vrienden,

normaliter zal ik ook van de partij zijn,

tot vanavond,

Pascal