11 augustus 2012

Match vrijdag 17 augustus

Onderling duel

Wie komt (niet)?
Na de wedstrijd wordt er gepokerd.
- - -
Onderling duel : 5-7

Blauw: Nico, Davy, Willy, Guido, Koen
Wit: Andy, Tim, Erwin, Michael, Christophe

Blauw besliste om elke 12min van doelman te wisselen en zoals wel meer was de tactische keuze bepalend want na 12min met Nico in de goal stond wit 0-5 voor. Blauw krabbelde via Davy en Guido terug en met een "beauty lucky" own-goal van Andy op een assist van Davy werd het 5-3. Niettegenstaande Andy met zijn Liesje vocht, ontpopte hij zich in de tweede helft tot man van de match door zowat alles te pareren en blauw nooit tot op één goal te laten terugkomen. Het scorebordmeisje riep Tim uit tot obstakel van de match.

Quote van de dag bij aanvang van de poker: Zijn we hier niets essentieels vergeten?
Feit van de dag: Dankzij de infrastructuur en spitsvondigheid van Davy stond nooit eerder een verslag zo snel online.

Nico zei

Davy en Nico zijn 1 en 2


Michaël zei

Ik ben 3


Loeckxie zei

Ik ben 4


Koen zei

Dan ben ik nummer 4


Nico zei

Zo gaat het goed, zo gaat het beter, alweer een medespeler.
Christophe is 5


Tim zei

ik ben nummer 6


Jasmina zei

Wordt er achteraf gepokerd?


Erwin zei

EN 7


Michaël zei

Ja Jasmina, speciaal op jouw vraag...


Guido zei

Nr. 8 is ook van de partij


andy zei

ik ben nr.9


andy zei

ik ben nr.9


Willy zei

Ik kom ook: 9 of 10?


Nico zei

Ik denk dat het ene ouderdomsdeken het andere op zijn plaats gaat zetten! Het is inderdaad 10! Goed gezien!