12 juni 2012

Tornooi zondag 24 juni

Naar jaarlijkse gewoonte organiseert de sportdient van Herne een zaalvoetbaltornooi  voor alle ploegen die gebruik maken van de sporthal 'De Hernekouter'. Indien voldoende interesse (lees minstens 7 man) zullen de SB's zich inschrijven. Wil iedereen laten weten of hij al dan niet kan meedoen.

Opgelet: Gelieve voor 17 juni  te antwoorden, inschrijvingen worden op 18 juni afgesloten.

Nico zei

Ik ben op dat ogenblik op hoogtestage en bijgevolg kan ik er jammer genoeg niet bijzijn.


Koen zei

het ziet ernaar uit dat ik niet aanwezig zal kunnen zijn wegens andere verplichtingen (3e babyborrel in evenveel weken)


Tim zei

ik zal aanwezig zijn indien we effectief met 7 volwaardige soccer-boys zijn anders doe ik niet mee.


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Willy zei

Kan niet aanwezig zijn: laagtestage ;-)


Wannes zei

ik zit bij mijn ander ploeg maar als ge wilt kan ik wel eens invalle


johan zei

ik geef fft