18 mei 2012

Match vrijdag 25 mei

Tegenstander: onderling duel

Wie komt (niet)?

Nico zei

36=1


Michaël zei

14=2


Willy zei

Alle goeie dingen bestaan uit 3.


Tim zei

zo maar weinig volk zijn voor een onderling duel dus ben ik nummer 4


Koen zei

ik ben er graag terug bij en zal er na de match enen op geven .... (nummer 5 dus)


Willy zei

Er is een kink in de kabel gekomen. Spijtig genoeg kan ik er vrijdag dan toch niet bij zijn. Duizend excuses. Hopelijk geraken jullie nog aan tien stuks...


Willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Wannes zei

ik kom


Davy Develer zei

Ik zal er al zijn als jullie toekomen.


Nico zei

Davy brengt iemand nieuw mee naar de Pasjotters, indien de persoon in kwestie nog kan, doet hij eveneens bij ons mee. Wat denken jullie om te mini-voetballen ter voorbereiding van de match tegen de Plaskes?


Michaël zei

Ik stem tegen;-).


johan zei

maakt mij niet uit als ik maar kan winnen is het goed!!!