21 april 2012

Zaterdag 21 april




Boshyacintenwandeling in het Hallerbos




Na een meegevallen dropping heeft Rudi beslist om op zaterdag 21 april 2012 om 16u30 een hyacintenwandeling te organiseren in het Hallerbos in Halle. Het vertrek is voorzien om 16u30 en de tocht zal zo’n 2 uur in beslag nemen. Nadien wordt er iets gegeten/gedronken in het Krieksken in het Hallerbos. Wie gaat er (niet) mee?
- - -
Moeilijke samenkomt, verwijt “Kieken”, klank- en lichtspektakel, geen geur ingevolge regen?, wetenschappelijk scheetonderzoek van en door Koen, doorkomende zon, Eendenvijver, garnaalvissers, Mamoetboomdans, mooie wandeling, moeilijke samenkomst in de Eekhoorn, lekker eten bij haardvuur in veranda, geslaagde avond.

Nico zei

Ik teken present


Jasmina zei

Ik ook. Waar is het vertrek precies?


Tim zei

wij zullen er zijn TNT


Anoniem zei

Godelieve en Maurits nemen deel. datum is genoteerd


Koen zei

ik teken graag present (tenzij mijn madame moet bevallen natuurlijk)


Michaël zei

Ik ben ook geïnteresseerd.


Nico zei

Ilse zal er ook bij zijn.


Nico zei

Raf is nummer 10