07 februari 2012

Match vrijdag 10 februari

Tegenstander: De Joskes

Wie maakt (geen) deel uit van de selectie van de SB tegen de ploeg van onze Andy?
- - -
Soccerboys - De Joskes : 5 - 4

Tim (G), Koen, Erwin, Johan, Michael, Nico

Niettegenstaande de SB's heus wel wisten dat Andy zich niet ging laten jossen, liepen ze wel snel achter de feiten aan. 0-1. Doordat Tim niet snel genoeg in zijn doel was teruggekeerd nadat de Joskes een intrap onterecht claimden werd het 0-2. De SB's drongen aan maar een ijzersterke doelman kon zijn netten schoon houden, meer nog na een half uur liepen de Joskes uit tot 0-3. Na 40 mintuen was er een cruciale fase, Tim behoedde de SB's met een tijgersprong van de 0-4 en in de tegenaanval krulde Koen de bal magistraal in de winkelhaak. De SB's hadden de smaak te pakken en brachten het scorebord opnieuw in evenwicht. In een spannend en fel bevochten slot liepen de Joskes opnieuw uit, maar de SB's scoorden bliksemsnel terug en in de allerlaatste seconde scoorde Johan just in time om alsnog de drie punten thuis te houden.


Quote van de dag: Koen bij een 0-3 achterstand: "Rustig blijven mannen, we hebben nog nooit een match gehad waarin we niet gescoord hebben, dus dat zal ook vandaag het geval niet zijn."

Nico zei

één


Michaël zei

Ik zal er zijn.
Hopelijk geen 1285 km file deze keer;-).


Koen zei

nummer 3


johan zei

ik laat mij jossen en ben nr 4!


Tim zei

ben nummer 5


Erwin zei

6


Davy Develer zei

Ik kom niet af. Gaat nog steeds niet met teen. Zolang hij niet volledig genezen is speel ik geen voetbal meer. Drastische beslissing maar anders geraak ik er nooit vanaf.