05 december 2011

Match vrijdag 9 december

Onderling duel

Wie komt en wie niet?
Na de match wordt er gepokerd.

- - -
Onderling duel : 4 -5

Wit : Jan, Michael, Davy, Steven, Nico
Blauw : Tim, Johan, Pascal, Koen, Wannes

Gelet op het ontbreken van twee doelmannen werd geopteerd om mini-voetbal te spelen. In de aanvangsminuten wou laatste man Jan zijn broer te grazen nemen, maar het was Wannes die aan het langste eind trok en de 0-1 tegen de netten kon sjotten. Niettegenstaande het spel gelijk opging, kon blauw uitlopen tot 0-3. Wit begon meer in het spel voor te komen, trof tot drie maal toe het doelhout en na 50 minuten stond het 4-4. Een discutabele penalty werd door wit de nek omgewrongen, jammer voor wit maar goed om spanningen te vermijden :-). In een spannend slot kon blauw een vijfde keer scoren en de overwinning binnenhalen.

Feit van de dag: Een ghostwriter voorzag een pokeravondje waarbij Wannes iedereen van de tafel blies.

Michaël zei

Ik probeer te komen, maar ben mogelijk later.


Erwin zei

3


Tim zei

ik ben nummer 4


Nico zei

Als ik goe kan tellen, ben ik 6


johan zei

morgenavond rond 6u weet ik het zeker.

ik laat nog iets weten


Nico zei

Pascal is nummer 7


Stevinho zei

7 + 1 = 8


Wannes zei

ik kom af 8


johan zei

ik kom en steven ook dus 9 en 10