28 januari 2011

Match vrijdag 18 februari

Tegenstander : De Plaskes

Gelet tegen de mannen van Zottegem een beurtrol gehanteerd wordt, tussen mini- en zaalvoetbal en gelet we de laatste keer zaalvoetbal hebben gespeeld, zal er nu dus in kleine doelen gespeeld worden. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 7 - 5

Tim(G), Koen, Michael, Nico, Johan, Wannes, Jan

Alweer probeerden de Plaskes vóór de wedstrijd de SB's te destabiliseren door net voor aftrap toch mee te delen dat er zaalvoetbal gespeeld zou worden. De Plaskes dachten dat ze in het post-Bruno-tijdperk de SB's gingen verpulveren omdat ze eindelijk zelf een echte keeper in hun rangen hebben. Tim werd gebombardeerd als doelman en op de koop toe werd Jan nog omgedoopt tot Plaske. Het werd geen hoogstaande maar wel een spannende wedstrijd met langs beide zijden 'flodder'goalen. Een overzicht van het doelpuntenverloop: 0-1 ; 1-1 ; 3-1 ; 3-3 ; 5-3 ; 5-5 ; 7-5

Nico zei

en dat is één


Koen zei

en dat is 2


Michaël zei

ik zal er zijn (4)


jantje zei

numéro 5 ! READY FOR DUTY !


Wannes zei

ja tis goe jan, ik kom ook af ma mss een beetje later (heel mss)


johan zei

ik wil morgen komen als 7e man maar wil gerust mijn plaats afstaan aan een ander. ik zal morgenmiddag nog ne keer letten en als er dan gene 7e heeft ingeschreven kom ik af


Erwin zei

Als ik kom (onder voorbehoud) zal het om te coachen zijn.


Davy Develer zei

Ja lap, khad toch kunne kome! Ma ik heb andere dingen gedaan ondertussen en da was ook plezant...