03 januari 2011

Match vrijdag 7 januari

Tegenstander : Los Toros Locos

wie komt (niet) ?
- - -
Soccerboys - Los Toros Locos : 5 - 2

Bruno(G), Erwin, Koen, Jan, Wannes, Davy, Tim, Nico

Tijdens de eerste 30 minuten van de wedstrijd was het duidelijk te zien dat de SB's al een ganse maand niet meer gespeeld hadden. Van academisch voetbal was er absoluut geen sprake om het nog zacht uit te drukken. Gelukkig kon ook de tegenstander geen uitgespeelde doelkansen afdwingen waardoor de brilscore gedurende 40 minuten op het scorebord bleef staan. Via een owngoal van Koen kon Los Toros Locos de score openen en zelf vrij vlug verdubbelen tot 0-2. De wedstrijd werd langs beide kanten bitsiger maar de SB's konden in de laatste 15 minuten alsnog 5 maal scoren en zo de drie punten thuis houden waarmee ook alles gezegd is.

Tim zei

ik kom ook het jaar 2011 sportief op gang brengen.


Nico zei

Ik moet dringend caloriën opdoen, dus ik zal er ook zijn. Das al 3


Bruno zei

4


johan zei

ik ga moeten passen morgen.


Bruno zei

davy is 5


Erwin zei

erwin is 6


Wannes zei

ik kom af en de jan ook


Koen zei

opmerking : 1e 7 spelen !!