05 maart 2011

Match vrijdag 4 maart


Tegenstander: ZVC De Wittekes

Dit is de ploeg van Davy zijn broer. We hebben hiertegen al eens juist verloren. Nu gaan we voor de overwinning! Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - ZVC De Wittekes : 3 - 2
Tim (G), Erwin, Davy, Nico, Jan, Wannes
Van bij de aftrap nam ZVC De Wittekes het spel in handen en drukte de SB's tot tegen de achterlijn. Het duurde alsnog meer dan 20 minuten alvorens deze druk werd bekroond met een eerste doelpunt 0-1. De SB's lagen op de loer om te counteren en met succes, nog voor halfwedstrijd stond het o.a. via een mooie goal van Wannes 2-1. Na de door de tegenstander gevraagde pauze veranderde het spelbeeld amper. De Wittekes eisten het balbezit op en maakten gelijk waarna de SB's via mooi samenspel opnieuw op voorsprong kwamen. Mede dankzij een subliem kiepende Tim konden de SB's de eindrush van de Wittekes overleven.
Feit van de dag: Met een balbezit van slechts 15% werden de drie punten alsnog thuis gehouden. Als dat geen catenaccio is.

Tim zei

ben nummer 3 al dan niet in de goal.


Koen zei

is het 4 februari of 4 maart waarover deze match gaat ? (beiden vrijdagen)


Davy Develer zei

Koen,

Wat staat er in de titel? ;-)
4 Maart he, ik dacht het wel.

Tis goe op voorhand maar anders kunnen die mannen ni. Ze spelen competitie en als ze vrij zijn komen ze is af. deze keer is da de 4de maart.

Groetjes,

Davy


Wannes zei

ik en de jan komen dan ook af


Nico zei

Als ik goed kan tellen, ben ik zes


Davy Develer zei

Ge kunt goe tellen Nico!


Michaël zei

zeven en gene zever


Michaël zei

ik ga mijn plaats afstaan wegens andere afspraak


Koen zei

lastige situatie. plaskes zijn met véél afwezigen. Zonder mij zijn jullie toch nog met 6 zie ik. Ik ga vrijdagavond de plaskes depanneren.... excuses daarvoor.


Bruno zei

éhla, deserteurken... kheb het wel gezien zenne ;-)


Tim zei

ik denk dat Bent Koen veel wakker houdt, want tellen kan hij toch ook niet meer. Zonder Koen zijn we met 5. Allé laate beslissers kom uit jullie pijp.


Erwin zei

Allee als late beslisser probeer ik nog af te komen.