08 januari 2011

Match vrijdag 21 januari

Gemengd onderling duel

Uitzonderlijk zal er geen beperking zijn op het aantal spelers/speelsters. Indien nodig spelen we 6 tegen 6. Wie komt (niet)? En wie brengt wie (niet) mee.
- - -
Gemengd onderling: 3 - 1
Blauw: Koen (G), Erwin, Tim, Wannes, Koen, Barbara, Tamara
Wit: Nico (G), Johan, Davy, Michael, Bruno, Jeroen, Stefanie, Katelijne
Het was een evenwichtige wedstrijd met veel inzet van de speelsters. Blauw kon de kansen beter afwerken waardoor zij met de overwinning gingen lopen.
Feit van de dag: Omdat haar verleidingstechnieken geen effect hadden, trapte Barbara op Nico's schenen tot bloedens toe.

Koen zei

normaal normaal gezien : nummer 1 (en alleen :-)


Bruno zei

Nummer 2 (bankzitter of doelman)
Ik breng ook een fotografe mee :)


Davy Develer zei

Nummer 3 en ik breng niemand mee. Alé nog ni ma tegen dan wilt ze mss wel.


Stevinho zei

Ik breng mijn broer en schoonzuster (eerste voetbalspeelster) mee. Karin komt supporteren


Michaël zei

Ik kom ook (alleen)
Weinig speelsters tot nog toe...
Misschien moet de Johan zich nog ne keer verkleden;-).


Bruno zei

Allez vooruit: 2 speelsters geconfirmeerd: Mieke Criquielion en Stephanie Goedvriend :-)


johan zei

ik kom ook zal de vrouw ook proberen te overtuigen!


Erwin zei

Ik kom ook en mijn vrouwke (Katelijne) ziet het ook wel zitten om nog eens tegen een bal te trappen.
Dus + 2


Wannes zei

ik kom af ma alleen :p


Tim zei

alé als ik goed kan tellen gaan we zeven tegen zeven spelen. Wij komen namelijk met 2. En als het niet goed is zijn het 2 bankzitters bij.


Nico zei

Correctie : er is deze keer geen beperking. Ik kom ook af maar zal mijn madam in de auto op de parking laten zitten.


johan zei

diene Nico is precies nen ouderwetse zenne zijn madam mag precies de wereld niet zien. ik breng de mijne wel mee...


Anoniem zei

ja ja !! ik kom !! jammer genoeg heeft de date afgebeld :(

Jan,