15 oktober 2010

Match vrijdag 22 oktober

Onderling duel

Ter voorbereiding van de MTB-dag op 24 oktober, wordt een onderling duel gespeeld.
Wie komt zich (niet) mee voorbereiden?
- - -
Onderling duel : 7 - 7

Wit: Bruno, Willy, Nico, Davy, Stefaan
Blauw: Tim, Guido, Wannes, Jan, Johan

Het was een echt oefenduel met telkens wisselende doelmannen en zelf wissels van spelers tussen de beide ploegen.

Davy Develer zei

Ik ben erby!


Nico zei

met twee wittekes erbij zitten we al aan 3


Koen zei

nog 2 keer passen en mijn seizoen kan eindelijk beginnen. Zal er vrijdag dus niet bijzijn. Zondag uiteraard wel


Bruno zei

ik kom...


Anoniem zei

jantjes komt.
indien Wannes niet komt zal hij nog iets laten weten. zoniet: count US in !


Guido zei

Guido komt zich ook nog is uitleven :-)


johan zei

ik kom ook als ik goed kan tellen ben ik nummer 8


willy zei

Kom ook.


willy zei

Kom ook.