16 juni 2010

Match vrijdag 18 juni

Tegenstander : ZVC De Jupkes

Wie komt (niet) naar de ultieme voorbereiding voor het nakende tornooi tussen alle Hernse ZVC?

- - -

SoccerBoys - ZVC De Jupkes: 7-7

Bruno (G), Tim, Davy, Guido, Johan, Michaël, Wannes

Nico zei

Mij knie is nog niet optimaal waardoor ik me niet verder ga begeven dan de bank.


Michaël zei

ik zal er zijn (1)


Koen zei

mijn enkel is verre van optimaal . stappen gaat zonder probleem, maar wat voetballen betreft moet ik noodgedwongen een punt zetten achter dit seizoen (ga dus ook niet meedoen op tornooi)


Guido zei

De kans om nog wat potentiële tegenstanders te bestuderen. Ik ben erbij. (2)


Bruno zei

Aai come


Tim zei

als ik goed kan tellen ben ik nummer 4


Wannes zei

ik kom ook af en de jean waarschijnlijk ook


Davy Develer zei

Als er nog een plosjke op de bank is kom ik. Als er nog een plosjke opt veld (ale zaal) is kom ik oek. Dus ik kom oek. Number 7 ma waarschijnlijk 8.