23 maart 2010

Match vrijdag 26 maart

Onderling duel

wie komt ?
- - -
Onderling duel: 12 - 8

Wit: Tim (G), Davy, Willy, Wannes, Kim
Blauw: Bruno (G), Erwin, Michaël, Guido, Koen

Nadat Blauw al snel 1-0 voorkwam was het vooral Wit die de match in handen nam. Binnen de korste keren stonden ze dan ook 5 goals voor. Verdiend trouwens want de combinaties en het samenspel verliepen veel vlotter dan bij het blauwe team waar men meer voor individueel succes koos in plaats van de bal rond te spelen. Wit kwam nooit meer in de problemen en won vlot met 12-8. Gelegenheidsspeler Kim die het witte team kwam versterken heeft beloofd zich in de toekomst vaker te laten zien op de Hernekouter. Dat belooft !!

Tim zei

voor alle zekerheid: ben nummer 2


Michaël zei

3
ik wist niet dat Tim nu ook in de verzekeringen zat ;)


Erwin zei

4


Nico zei

Gelet ik in volle voorbereiding ben om volgende week een Devolderken te doen, kom ik hoogstens kijken.


willy zei

Kom indien onderling duel.


Koen zei

is het onderling ?


Bruno zei

6
Het is onderling :-D


johan zei

ik kom geen devolderken zo ne kakker van ne westvlaming...

ga mijne teen laten genezen.

tzal tot binnen 2 weken zijn


Wannes zei

dexames zijn gedaan dus ik kom ook