24 november 2009

Match vrijdag 4 december

Tegenstander : De Pasjotters

De Plaskes nodigen ons op zaterdag 5 december om 15u00 uit voor een partij veldvoetbal in Zottegem? Geraken we aan een elftal? Indien wel, dan spelen we niet op vrijdag 4 december.
Nieuwsupdate: De wedstrijd veldvoetbal tegen de Plaskesvrienden gaat niet door, bijgevolg spelen we, op het normale uur, een onderling duel. Wie komt (niet)?
Nieuwsupdate: Er werd alsnog een wedstrijd vastgelegd tegen de bevriende club 'De Pasjotters'
- - -
Soccerboys – Pajotters : 8 - 7

Bruno (G), Koen, Michael, Davy, Nico

De SB kwamen heel snel 1-0 voor waarna de wedstrijd gedurende een hele tijd op slot ging. De aankomst van vaste supporter JM was voor de SB meteen het signaal om een tandje bij te steken en zo uit te lopen tot 5-1. De SB dommelden in waardoor de tegenstander maar liefst zes keer na mekaar kon scoren: 5-7 op vijf minuten van het eind van de wedstrijd. Met een ultiem slotoffensief konden de SB in de ALLERLAATSTE seconde van de wedstrijd de winning goal maken.

Nico zei

Ik kan me eventueel vrijmaken.


Koen zei

ik wacht af hoe het met mijn kuit evolueert, maar teken in principe present


Michaël zei

vrijdag of zaterdag zijn voor mij beide ok


johan zei

ik ben nr 4 Steven en zijn broer zijn 5 en 6


johan zei

oeps een week te ver!


johan zei

ik kan niet!


Bruno zei

Ik kan mij evt ook vrijmaken. Als ik niet vergeet te komen tenminste.


Nico zei

Deze zwarte zal er zijn


Bruno zei

Vrijdag is ook goed, dus zal er zijn


Tim zei

ik kan niet op 4 december,ga een week overslaan.


Koen zei

ik zal er vrijdag ook zijn


Nico zei

Kan ik goed tellen: Bruno, Koen, Michael en Nico. Das al één man te kort om een ploeg te hebben, laat staan reserven. Wie kan er nog?


Erwin zei

Ik zal er ook niet zijn, Sint en Piet verplichtingen tov mijn kids.